karinenpeter.reismee.nl

Ups & downs

Hallo!

Hier weer een update uit het altijd gezellig & zonnige Barcelona. Afgelopen week was een week met ups & downs.

Mega-Up: Peter is aangenomen bij EIMS! Hij gaat werken voor projecten van grote, internationale ICT bedrijven zoals IBM, Dell, Oracle etc. Hij wordt verantwoordelijk voor de introductie van nieuwe productenbij het Nederlandse bedrijfsleven.Gezien de zomervakantie kan hij daar pas per 1 september beginnen, dus ondertussen kijken we verder voor een baan waar in juli al begonnen kan worden. In de tussentijd blijven we ons natuurlijk op de Spaanse les storten (zie volgende up!)

Up: We zijn weer veranderd van leraar. Jippie!! Dit mag dan al numero 5 zijn, maar met numero 4 waren we echt niet blij, dus we maken weer vorderingen dankzij numero 5 ‘Vicente'.

Down: Karin is zo ongeveer de hele week niet lekker geweest met een fanatieke keelpijn, stem kwijt en constant hoesten. Maar na veel slapen, keelpastilles en het tot bijna 0 reduceren van het stemgebruik en dus ook Skype gaat nu al een stuk beter!

Up: Donderdag 8 juli om 5 voor 12 stapte Geralda met haar hagelslag, stroopwafels & rood/wit/blauw/oranje M&M's (die helaas niet mochten baten) uit het vliegtuig. Wat volgde was een weekend vol tweeling-lol: Samen slapen in 1 bed, door de stad crossen op de bicing, naar het strand in Sitges, Gaudi's ‘La Pedrera', tapas eten, een vaag huis feestje, naar de kerk enz.

Mega-Down: Als afsluiter van dit geweldige weekend stapte Geral tot groot verdriet van beiden, zondagavond weer op het vliegtuig. Snik.

2e Mega-Down: Daarna volgde natuurlijk onze teleurstellende WK finale. In Barcelona was het één groot feest. Waar zaterdag nog duizenden mensen de straat op gingen om te demonstreren TEGEN de (in hun ogen) onderdrukking van Spanje, en VOOR een vrije staat Catalunya, gingen nu deze zelfde mensen volkomen uit hun plaat met het lijflied ‘Soy espanol, espanol, espanol..' (Ik ben een Spanjaard, Spanjaard, Spanjaard..). Als goede verliezers, hebben wij hen natuurlijk in hun eigen taal met dit ‘landverraad'geconfronteerd, waarna vele met de staart tussen de benen afdropen J. Vervolgens after-party op het dakterras van een aantal mede-landers.

Karin heeft vandaag een sollicitatiegesprek gehad. Dit keer geen taferelen zoals bij Peter, maar wel een oude, gammele, krakende lift die stopte bij een verdieping waar geen deuren zaten die open konden.. Gelukkig konden de deuren bij de volgende verdiepingen wél open, waardoor een paniek-bui in de kiem gesmoord bleef. Het gesprek verliep vlotjes, dus het is afwachten!

Verder gaat het goed met onze sociale contacten. We hebben al veel leuke mensen leren kennen en doen leuke dingen.

Hasta luego!

Reacties

Reacties

Heidi

Hoi,

Ik ga op zoek naar tickets voor Wouter, Tim en ik!!!!
Nu Peter een baan heeft en jij ook goed gaat weet ik helemaal zeker dat jullie nog wel even blijven.....

Hou je op de hoogte.....

Kus Heidi

lyanne

Wat goed dat Peter is aangenomen!!!! Gefeliciteerd!!
Nu hopen dat jij ook wordt aangenomen! Ik zal voor je duimen :-)

xx

Lobke

Hoi!

Gefeliciteerd Peter!! En Karins gesprek klinkt ook veelbelovend! Fijne week!!
Lobke

Berryenwinny

Leuk broer, die nieuwe job, wie weet wat daar allemaal nog weer uit voort komt! Als het zo doorgaat dan gaat die acht maanden in iedergeval wel lukken! suc6 en Gods zegen

Gerrie

Wat geweldig dat Peter een baan heeft, Gefeliciteerd... en nu Karin nog, dat betekent wel dat jullie langer weg blijven als ik dacht hi,hi,hi
Wat hebben jullie het fijn gehad met geral,toch lekker zo`n weekend.
veel succes met alles en een dikke knuf van ons beide

Linda

Gefeliciteerd Peter, een baan, wwwwhoooooooeeeeeee.
Karin hopen dat jij ook succes hebt.
Knuffel van mij.

Geralda

Ik vond het ook een super weekend!!!!! In september kom ik weer :-)

x geral

Ryan

Holaa buenos lieve schatjes! Laat ik al eerst beginnen om jullie allebei een welverdiende felicitatie te geven met de voortzetting van jullie verblijf in spanje, voor een week terug kon ik spanje niet meer horen vanwege de dramatische nederlaag op sapnje oneerlijk en onverdiend dat zijn mijn woorden ;) Als 2e wil ik Peter feliciteren met zijn IcT baan echt top van je geweldig dat je met grote bedrijven in contact komt, en natuurlijk met jou commerciele houding en trots ga jij ver komen onthoud dit! 3e felicitatie Karin je bent nog niet aangenomen maar wel aan het zoeken en je hebt nog een aantal sollicitaties uitgaan, daarbij wens ik jou toch veel succes en geluk toe, en alvast toch de felicitaties. ik spreek je binnenkort ik zag dat er een skype nummer van jullie is of iets derglijks nou ik hoor het wel hier van de jongens hoe ik jullie kan bereiken. Jullie een goed verblijf en tot horens! groetjes Ryan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!